Általános Szerződési Feltételek

 

Tartalom

1. Bevezető rendelkezések. 1

2. Az ÁSZF célja. 2

3. Az ÁSZF nyelve. 2

4. Az ÁSZF hatálya. 2

   4.1. Tárgyi és időbeli hatály: 2

   4.2. Személyi hatály. 2

5. Az irányadó jog. 2

6. Fogalomtár. 2

7. A szerződő felek. 3

   7.1. A Szolgáltató: 3

   7.2. A Megrendelő. 3

   7.3. A Szállító: 3

8. Az ÁSZF elfogadása a Megrendelő részéről 3

9. Általános tájékoztatás. 3

10. A szerződés létrejötte. 4

11. A megrendelés teljesítése. 5

     12. Az átvétel megtagadása, sikertelen kézbesítés. 5

13. A megrendelés visszavonása, módosítása. 5

14. A Megrendelő jogai, kötelezettségei 5

     14.1. Az elállás joga. 5

     14.2.Elállási nyilatkozatminta. 6

     14.3.Elállási nyilatkozatminta kitöltési útmutató. 6

15. Kellékszavatossági tájékoztató. 6

16. Termékszavatossági tájékoztató. 7

17. Adatvédelem, adatbiztonság. 8

18. Jogorvoslat 8

     18.1.Panaszkezelés. 8

     18.2.Békéltető testületek elérhetőségei 8

 

1. Bevezető rendelkezések

Amennyiben Ön megrendelőként/vásárlóként/ kívánja a Dolunay Szolgáltató Kft. www.vipstyle.hu webáruházának szolgáltatásait (Webáruház szolgáltatás), kérjük szíveskedjen figyelmesen elolvasni az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban ÁSZF).

A Webáruház általános szerződési feltételei a szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza.

2. Az ÁSZF célja

A Szolgáltató által meghatározott ÁSZF célja, hogy:

  • részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatásai és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket;
  • a Szolgáltató és a Megrendelő szerződéses jogait és kötelezettségeit;
  • és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

3. Az ÁSZF nyelve

A szerződés nyelve: magyar

4. Az ÁSZF hatálya

4.1. Tárgyi és időbeli hatály:

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató honlapján (www.vipstyle.hu) keresztül a Megrendelők részére nyújtott minden "elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra", az ehhez kapcsolódó jogokra, kötelezettségekre, továbbá a Webáruház működésének minden lényeges paraméterére, a webáruház honlapján történő megjelenésétől (2017. január hó 01. napjától), annak visszavonásáig.

4.2. Személyi hatály:

-           a honlap/és webáruház internetes látogatói

-           a webáruház regisztrált és nem regisztrált vásárlói

-           a hírlevél szolgáltatásra jelentkezők

5. Az irányadó jog

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően -a nem Magyarország területére irányuló szállítás esetében is - a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadóak, így különösen:

  • az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv.,
  • az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;
  • az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: új Ptk.);
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadóak.

6. Fogalomtár

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;

Termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolog; terméknek minősül a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia;

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

7. A szerződő felek

Az ÁSZF az alábbi Felek között jön létre határozatlan időre:

7.1. A Szolgáltató:

Cégnév: Dolunay Szolgáltató Kft.

Cím: 1145 Budapest, Gyarmat u. 48/A. fszt. 3.

Telefon: +36-1-788-1384

Áruház neve: Vipstyle

Adószám: 13395791-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-733075

Cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék cégbírósága

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-101197/2016.

Telefonszám: +36-1-788-1384

Email: info@vipstyle.hu, rendeles@vipstyle.hu

Weboldal: www.vipstyle.hu

Kapcsolattartó neve: Dolunay Kft.

a továbbiakban, mint Szolgáltató

 

7.2. A Megrendelő:

Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webáruház internetes felületén keresztül regisztrációval vagy anélkül e felületen keresztül árut rendel, vásárol. A továbbiakban, mint Megrendelő.

7.3. A Szállító:

A szállítók az áruinkat a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja, a webáruházban a befejezett rendelés szerint közölt, valamint a Szállítás menüpontja alatt megtekinthető árakon.

Cégünk az alábbi szállítókkal végeztet szállítási tevékenységet.

-           Bestposta.hu (Post Solutions Kft.) (1215 Budapest, Ady Endre út 53. 6/1.)

-           GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, Európa u. 2., info@gls-hungary.com  ,                          

            Telefonszám:  +36 1 802 0265)

-           Magyar Posta Zrt. (MPL - Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat) (székhelye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6)

 

8. Az ÁSZF elfogadása a Megrendelő részéről

Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház honlapján regisztráltatja magát, és az ÁSZF megismeréséről, elfogadásáról akként nyilatkozik, hogy az internetes felületen erre megjelölt rubrikát bejelöli.

Ha a Szolgáltató a Megrendelő utolsó belépése óta eltelt idő alatt az ÁSZF-t módosította, a Megrendelőt a változásról belépéskor értesíti, így a Megrendelőnek a következő rendelés leadása előtt az új ÁSZF-t újra el kell fogadnia.

A Megrendelő által a regisztráció során elfogadott ÁSZF iktatásra nem kerül, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, amelyet rendszerünkben elektronikusan nyilvántartunk. Az ÁSZF módosításáról a Szolgáltató a Megrendelő időben a regisztráláskor megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben tájékoztatja.

A webáruház működésével, a rendelés és szállítás általános folyamatával kapcsolatosan itt , valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat.

9. Általános tájékoztatás

  1. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza, azonban nem tartalmazza a házhozszállítás díját. Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, - akkor Szolgáltató nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a szerződéstől.
  2. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  3. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.
  4. A termékekhez tartozó termékleírások nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, illetve kisebb részben a csomagolásról és egyéb, mások által is elérhető, nyilvános forrásokból származnak. Ezek pontatlanságáért felelősséget Szolgáltató nem vállal.
  5. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a megrendelt termék a Megrendelő saját céljaira felhasználható-e. A Megrendelő kötelessége megvizsgálni azt, hogy a termék a saját felhasználási céljainak megfelel-e.
  6. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
  7. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli. Szolgáltató a csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el.

10. A szerződés létrejötte

Szolgáltató a Megrendelő részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a webáruház-szolgáltatást.

  1. A megrendelések leadása regisztráció nélkül és regisztrációt követően a webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges a www.vipstyle.hu weboldalon. A más formátumban leadott rendeléseket a weboldalon a Szolgáltató nem fogad el.
  2. A Felhasználó döntése alapján, azonban a regisztráció érdekében kötelezendően megadandó adatok: felhasználói név, e-mail cím, jelszó, telefonszám, név, cím, irányítószám, város, utca, házszám.

Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges kötelezendően megadandó adatok: szállítási adatok: név, város, irányítószám, cím, számlázási adatok: név, város, irányítószám, cím, adóalanyiság meghatározása, a Felhasználó vásárlásainak tételösszege, a Felhasználó által rendeléskor kiválasztott termékkategória, és termék; a Felhasználó által a rendeléskor meghatározott termék(ek) mennyisége.

  1. A Felhasználó a kiválasztott termék, termékek darabszámát, méretét és bizonyos esetekben a színét is beállítja.
  2. A Felhasználó a kiválasztott terméket, termékeket kosárba helyezi. Bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
  3. Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, úgy kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket és azt is kosárba helyezi.
  4. Amennyiben nem szeretne, további terméket vásárolni úgy ellenőrzi a kosár tartalmát, és ha mindent rendben talált, akkor a „Tovább a pénztárra” gombot kiválasztja.
  5. Amennyiben törölni szeretné a kosár tartalmát, úgy azt megteheti az „x” ikonra kattintással vagy a „Kosár ürítése” gombra kattintással.
  6. Mennyiség véglegesítéséhez a Pénztár oldalon lévő mennyiség felirat alatt található „frissítés” ikonra kattint a felhasználó.
  7. A „Tovább a fizetésre” gomb kiválasztásával a Felhasználó eljut a „Szállítás-Számlázás” oldalra.
  8. A Felhasználó kitölti a Szállítási cím adatokat. Ha a Szállítási cím megegyezik a Számlázási címmel, akkor a „Szállítási cím másolása” gombra kattintva bemásolhatjuk a számlázási címet. Ha különbözik a Szállítási cím a Számlázási címtől, akkor kérjük mindkét részt kitölteni.
  9. Adóalanyiság meghatározása résznél ha magánszemélyként rendel akkor a legördülő menüből a magánszemélyt kell kiválasztani. Ha cégként rendel akkor a cég típusának megfelelő meghatározást kell kiválasztani majd ha kéri a rendszer akkor az adószámot kell megadni.
  10. Szállítási mód (házhozszállítás) és Fizetési mód (utánvétel) kiválasztása után a Rendelés leadása részben még egyszer áttekintheti a Felhasználó a rendelési adatokat. A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számíthat fel és a vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít vagy olyan szolgáltatást nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerződés.
  11. Bármilyen adatbeviteli javítást még megtehet a Felhasználó a „Rendelés leadása” gomb megnyomása előtt. Ha viszont mindent rendben talált, akkor a rendelést a „Rendelés leadása” gombra kattintva véglegesítheti.
  12. A Felhasználó e-mailben a megrendelést követően visszaigazolást kap. (Ha a felhasználó rossz e-mail címet adott meg vagy fiókjához tartozó tárhely telitettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, úgy ezekben az esetekben a Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás az említett okok miatt nem érkezik meg időben a Felhasználóhoz.)
  13. A visszaigazoló e-mail végleges elfogadó nyilatkozatnak is minősül, és így a távollévők között kötött szerződés létrejöttét eredményezi.
  14. Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail valamilyen oknál fogva 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Felhasználó/Vásárló mentesül a vásárlás kötelezettsége alól.
  15. A visszaigazoló e-mail után küldünk még egy e-mailt a vásárlónak a rendelés csomagszámáról, amiben tájékoztatjuk, hogy a rendelést feldolgoztuk és a futárszolgálatnak továbbítottuk. Valamint megküldjük a csomagszámot és a csomagkövetés elérhetőségét.
  16. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben ez munkaidő után történik akkor az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
  17. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. A szerződéskötés napja a visszaigazolás megérkezésének a napja.
  18. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

11. A megrendelés teljesítése

  1. A szolgáltató a teljesítést szállítókkal végzi.
  2. A szolgáltató részteljesítést nem vállal és nem fogad el.
  3. A megrendelt terméket a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül átadja a szállító részére. A teljesítés várható ideje a szállítók általános szerződési feltételi szerint meghatározva.
  4. Megrendelő a vásárolt áru ellenértékét a szállító munkatársának az áru átvételekor készpénzben teljesítheti. A Futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad.

12. Az átvétel megtagadása, sikertelen kézbesítés

Amennyiben a rendelés átvételét Megrendelő megtagadja, Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.

Sikertelen kézbesítés esetén a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a Szolgáltató érvénytelennek nyilvánítja és törli.

Sikertelen kézbesítés és a termék átvételének megtagadása esetén a szolgáltató kárát meg kell téríteni.

13. A megrendelés visszavonása, módosítása

A webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld. Amennyiben a Megrendelőhöz a visszaigazoló értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséget biztosít a Megrendelőnek, hogy rendelését módosítsa, ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell Szolgáltató felé a tévedést, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a rendeles@vipstyle.hu e-mail címen.

Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséget biztosít a Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre vagy a rendeles@vipstyle.hu válaszolva egészen addig, amíg Szolgáltató át nem adja Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.

14. A Megrendelő jogai, kötelezettségei

14.1. Az elállás joga

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1145 Budapest, Gyarmat u. 48/A. fszt. 3.

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.

14.2.Elállási nyilatkozatminta

„Címzett: 1

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 2

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 3

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Keltezés:”

14.3.Elállási nyilatkozatminta kitöltési útmutató

1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő

 

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

14.4. Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

15. Kellékszavatossági tájékoztató

  1. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  1. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

  1. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 5, de legfeljebb egy év.

  1. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

  1. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dolunay Szolgáltató Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

16. Termékszavatossági tájékoztató

  1. Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

  1. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

  1. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

  1. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

  1. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

  1. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

17. Adatvédelem, adatbiztonság

A szolgáltató Adatvédelmi nyilatkozata itt érhető el, mely az ÁSZF részét képezi. Megrendelő az ÁSZF elfogadásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, az Adatvédelmi tájékoztató elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el.

18. Jogorvoslat

A vállalkozás biztosítja, hogy a vele telefon igénybevételével kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.

18.1.Panaszkezelés

A Felhasználók panaszaikat az ügyfélszolgálatra (info@vipstyle.hu) küldött e-mailben juttathatják el a Szolgáltatóhoz. A panaszügyintézés helye megegyezik a forgalmazás, értékesítés helyével.

Fogyasztói jogvita esetén, fogyasztó a tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez tud fordulni. A békéltető testületek elérhetősége itt, illetve lejjebb tekinthető meg: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

18.2.Békéltető testületek elérhetőségei

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

**********************************************

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

**********************************************

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

**********************************************

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

***********************************************

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

***********************************************

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

************************************************

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

************************************************

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

************************************************

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

************************************************

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

************************************************

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

************************************************

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

*************************************************

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

*************************************************

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

*************************************************

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

*************************************************

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

*************************************************

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

*************************************************

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

*************************************************

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)

Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)

Név: dr. Vasvári Csaba elnök ( munkanapokon hívható 08:00-13:00 óráig: 06/30/608-0270-es mobilon)

Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

 

*************************************************

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

9.2. A Szolgáltató esetleges kára

Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a Megrendelőtől.

 

9.3.

11. Az ÁSZF módosítása 

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF et részben vagy egészben bármikor módosítsa.

12. Záró rendelkezések

12.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

Szolgáltató és Megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol.

12.2. A szerződés megszűnése

Megrendelő bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, amelyet a Szolgáltató a Megrendelő személyazonosságának igazolása után tudomásul vesz, és a Megrendelő Webáruház-használati lehetőségét megszünteti, regisztrációját törli. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Megrendelő jelen ÁSZF rendelkezéseit nem tartja be, a szerződést egyoldalúan felmondja.

12.3. Felelősség

Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel Megrendelő gondoskodik jelszava megfelelő titokban tartásáról. Megrendelő ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez.

 

 

Fel