• A Felhasználó regisztráció nélkül és regisztrációt követően is tud rendelést leadni.
  • A Felhasználó a kiválasztott termék, termékek darabszámát, méretét és bizonyos esetekben a színét is beállítja.
  • A Felhasználó a kiválasztott terméket, termékeket kosárba helyezi. Bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
  • Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, úgy kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket és azt is kosárba helyezi.
  • Amennyiben nem szeretne, további terméket vásárolni úgy ellenőrzi a kosár tartalmát, és ha mindent rendben talált, akkor a „Tovább a pénztárra” gombot kiválasztja.
  • Amennyiben törölni szeretné a kosár tartalmát, úgy azt megteheti az „x” ikonra kattintással vagy a „Kosár ürítése” gombra kattintással.
  • Mennyiség véglegesítéséhez a Pénztár oldalon lévő mennyiség felirat alatt található „frissítés” ikonra kattint a felhasználó.
  • A „Tovább a fizetésre” gomb kiválasztásával a Felhasználó eljut a „Szállítás-Számlázás” oldalra.
  • A Felhasználó kitölti a Szállítási cím adatokat. Ha a Szállítási cím megegyezik a Számlázási címmel, akkor a „Szállítási cím másolása” gombra kattintva bemásolhatjuk a számlázási címet. Ha különbözik a Szállítási cím a Számlázási címtől, akkor kérjük mindkét részt kitölteni.
  • Adóalanyiság meghatározása résznél ha magánszemélyként rendel akkor a legördülő menüből a magánszemélyt kell kiválasztani. Ha cégként rendel akkor a cég típusának megfelelő meghatározást kell kiválasztani majd ha kéri a rendszer akkor az adószámot kell megadni.
  • Szállítási mód (házhozszállítás) és Fizetési mód (utánvétel) kiválasztása után a Rendelés leadása részben még egyszer áttekintheti a Felhasználó a rendelési adatokat.
  • Bármilyen adatbeviteli javítást még megtehet a Felhasználó a „Rendelés leadása” gomb megnyomása előtt. Ha viszont mindent rendben talált, akkor a rendelést a „Rendelés leadása” gombra kattintva véglegesítheti.
  • A Felhasználó e-mailben a megrendelést követően visszaigazolást kap. (Ha a felhasználó rossz e-mail címet adott meg vagy fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, úgy ezekben az esetekben a Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás az említett okok miatt nem érkezik meg időben a Felhasználóhoz.)
  • A visszaigazoló e-mail végleges elfogadó nyilatkozatnak is minősül, és így a távollévők között kötött szerződés létrejöttét eredményezi.
  • Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail valamilyen oknál fogva 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Felhasználó/Vásárló mentesül a vásárlás kötelezettsége alól.
  • A visszaigazoló e-mail után küldünk még egy e-mailt a vásárlónak a rendelés csomagszámáról, amiben tájékoztatjuk, hogy a rendelést feldolgoztuk és a futárszolgálatnak továbbítottuk. Valamint megküldjük a csomagszámot és a csomagkövetés elérhetőségét.
  • A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben ez munkaidő után történik akkor az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
  • Szerződés nyelve magyar.
  • A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
  • A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
Fel